ایده های کسب و کار اینترنتی (قسمت دوم)

ایده های کسب و کار اینترنتی (قسمت دوم)

8- وبلاگ ‌نویس متخصص

یکی از ایده های کسب و کار اینترنتی که با هزینه کم می توانید راه اندازی کنید.

 اگر به نوشتن علاقه دارید و درباره‌ی موضوعات خاصی مشتاق به نشر آن هستید، با ایجاد وبلاگ شخصی می توانید سبک و سیاقتان را به سمع و نظر پولدارها برسانید. ساخت وبلاگ برای خودتان نیازمند مهارت‌های رایانه ‌ای و فنی زیادی نیست با این حال، مهم این است که بدانید متناسب با موضوعی که در مورد آن می‌ نویسید، چه می‌گویید و چقدر تسلط دارید. به مرور زمان، رفته رفته مخاطبینی به دور خود جمع می‌کنید چرا که مردم به تخصص و دانش شما اعتماد خواهند کرد.

ایده های کسب و کار اینترنتی

 

با گردآوری پیروان زیاد، شما مجاز به سود آوری خواهید بود که با جذب تبلیغ ‌کنندگان کلیدی یا با حق‌العمل‌هایی که با فروش محصولات برندی دیگر (فرض کنید یک واسطه) می‌گیرید بدست خواهید آورد. وبلاگ‌ نویسی یک کسب و کار بزرگ بوده و  هست.

بهتر است در این باره از خانم هیتر مدیر سایت Dooce.com بپرسید. او یک مادر است که هر روز در مورد فرزندان و حیوانات خانگی ‌اش می‌نویسد و فقط با کسب درآمد از وبلاگ‌ نویسی، ماجراجویی ‌های روزانه‌ اش را با موفقیت به یک تجارت سود آور تبدیل کرده است.

9- داد و ستد سهام و فارکس

برخی آدم‌ها پیوستن به بازار‌غیر قابل پیش‌ بینی داد و ستد سهام و فارکس را تا حدودی ریسکی و خطرناک می‌بینند. ولی، اگر از کم شروع کنید و به جست ‌وجو در این مورد ادامه دهید تا اطلاعات و تجربه‌ ی کافی در این عرصه بدست بیاورید، ممکن است ارزش زمانی را که صرف‌ آن می‌کنید، داشته‌ باشد.

در واقع، زمانی‌که یاد بگیرید چگونه این کار را انجام دهید می‌توانید به‌ طور بالقوه سود بسیار زیادی از سهام و تبادل ارز‌های خارجی بدست بیاورید. هدف هر معامله ‌گر موفق این است که دریابد کدام سهام و کدام ارز بیشترین افزایش یا کاهش را خواهند داشت. هر چه بیش‌تر این راهکارها و اصول را یاد بگیرید، قطعا ‌پول بیش ‌تری بدست خواهید آورد.

10- همکاری با تبلیغ‌ کنند گان نیز یک ایده پولساز کسب و کار اینترنتی است

اگر مالک یک وبلا گ یا وب‌ سایت هستید، می‌توانید بخشی از فضای صفحه خود را به تبلیغ ‌کنندگان بفروشید و هر بار که از سوی مخاطبان هدفتان یا بازدیدکنندگان وب ‌سایتتان بر این تبلیغات کلیک می‌شود به صورت جانبی پول بدست بیاورید.

امروزه محبوب ‌ترین روش برای کسب درآمد از طریق کلیک‌های تبلیغاتی و همچنین Adsense گوگل یا سیستم های تبلیغی مشابه است. روش‌های دیگر تبلیغات مؤثر آنلاین، خبرخوان و بنرهای مستقیم را شامل می‌شود.

ایده های کسب و کار اینترنتی

 

11- پول بگیرید و بنویسید 

این مورد از پرطرفدارترین ایده های کسب و کار است. اگر مدیریت یک وبلاگ کمی درگیرکننده به نظر می‌رسد ولی هنوز هم تمایل دارید علاقه ‌ی خودتان را در این مسیر سوق دهید، می‌توانید برای سایت‌ها یا وبلاگ‌های دیگری همچون PayPerPost، Textbroker یا Helium محتوا بنویسید.

همچنین، نوشتن یک کتاب الکترونیکی جالب هم ممکن است یک گزینه‌ ی خوب دیگر باشد. کتاب‌های الکترونیکی هیچ نسخه‌ ی چاپی و هزینه ‌ی ارسالی ندارند که آنها را به یک سرمایه ‌ گذاری معقول تبدیل می‌کند. اگر فردی هستید که مهارت‌های زبانی قدرتمندی دارید می‌توانید یک ویراستار بالقوه باشید که مدیران سایت‌ها با کمال میل به آنها پول می ‌دهند تا مقالات را بخوانند و ویرایش کنند و اشتباهات دستوری را از نظر کپی‌ برداری اینترنتی اصلاح کنند. 

ایده های کسب و کار اینترنتی در شیراز

12- پژوهش انجام دهید

نمی‌توانید طراحی کنید، بنویسید یا برنامه نویسی وب سایت ها را انجام دهید؟ مشکلی نیست. اجازه ندهید این مسئله جلوی پول ‌سازی اینترنتیتان را بگیرد. اگر در هفته چند ساعت زمان اضافه دارید، می‌توانید وظایف تحقیقاتی متعددی را به جای دیگر آدم‌ها یا شرکت‌هایی انجام دهید که خودشان نمی‌توانند برای انجام آن کارها وقت بگذارند.

بسیاری از سازمان‌ها و کسب و کارهای مختلف افرادی را استخدام می‌کنند تا در مورد موضوعات خاصی تحقیق کنند یا هر روز در انجام بررسی‌های اینترنتی به آنها کمک کنند. شما نیز می‌توانید یکی از این‌ها باشید.

13- بازاریابی اینترنتی یک ایده پولساز

زمانی ‌که یک سایت یا وبلا گ ایجاد شد و برای اهداف سئو (بهینه ‌سازی موتور جست ‌وجو) بهینه ‌شد، بازاریابی موتور جست‌وجو (SEM) آغاز می‌شود. ظرفیت کسب درآمد در این زمینه بسیار زیاد است البته به این شرط که بدانید چه می‌کنید. یک متخصص در زمینه‌ی مدیریت سئو، مسئول بازاریابی موفق یک وب ‌سایت است و می‌تواند ارتقاء آن را به روش‌های گوناگونی انجام دهد.

برخی از این تکنیک‌های ارتقاء شامل: بازاریابی مقالات، نشان‌ گذاری اجتماعی، پست ‌گذاری در تالارهای گفت‌وگو، نشر صحیح اخبار منتشر شده، عرضه ‌ی سایتتان به تعدادی از موتورهای جست ‌وجو و راهنماها، پست ‌گذاری در وبلاگ ها.

 بیشتر کسب و کارها در ازای انجام این وظایف به کارکنانشان پولی نمی‌دهند و در عوض ترجیح می‌دهند تمام وظایف SEO و SEM شان را برون ‌سپاری کنند.

ایده های کسب و کار اینترنتی در شیراز

 

14- عکس بفروشید

یکی از ایده های جذاب کسب و کار اینترنتی است. عاشق عکس گرفتن هستید و به عکاسی علاقه ‌ی خاصی دارید؟ اگر این چنین است، می‌توانید با فروش اینترنتی عکس‌هایی که می‌گیرید به درآمد خوبی دست پیدا کنید. آدم‌های بی ‌شماری هستند که علاقه دارند پول خوبی برای مجموعه ‌ی تصاویر منحصر به‌ فردی که به آنها پیشنهاد می ‌کنید بپردازند.

امروزه عرضه ‌ی عکس‌هایتان به مردم از همیشه آسانتر است، و می‌تواند رویکرد راحتی برای ایجاد منبع مطمئنی از درآمد اضافی را برایتان فراهم کند. چندین سایت ارائه تصویر مانند Shutterstock و Fotolia برای افرادی که می‌خواهند از تصاویری که در اوقات فراغتشان به صورت تصادفی گرفته‌اند کسب درآمد کنند، پیشنهادهای وسوسه‌ انگیزی دارند.

 

15- دستیار مجازی بودن

تقریبا هر کسب و کار کوچکی برای انجام وظایف اجرایی روزانه، به کمک نیاز دارد، ولی ممکن است نخواهند یک کارمند را به طور تمام وقت استخدام کنند تا این کار را انجام دهد.

 دستیاران مجازی طیف متنوعی از وظایف را انجام می‌دهند که دستیاران سنتی یا منشی‌ها معمولاً انجام می‌دادند، از جمله: هماهنگی‌های سفر، پرداخت صورت‌حساب‌ها، یا مدیریت تسویه ‌ی هزینه‌ها. دستیاران مجازی از منزل یا هرکجا که به اینترنت متصل باشد، فعالیت می‌کنند. آنها معمولا از طریق تلفن، ایمیل، یا اسکایپ از طرف مدیرشان با مشتریان در ارتباط هستند.

 یک دستیار مجازی تا چه اندازه می‌تواند پول بگیرد؟ معمولا به میزان تخصص و تجربه ‌ی کلی ‌اش بستگی دارد.

ایده های کسب و کار اینترنتی (قسمت اول)

جهت اطلاع از جدید ترین مطالب سایت پیشنهاد می کنیم عضو خبرنامه شوید